Επιστήμεςνέαπρωτοσέλιδο Β

Ιστοσελίδα Επιχείρησης | Πόσο χρήσιμη είναι;

Σήμερα, ο καθένας μπορεί να αποκτήσει ιστοσελίδα για το οτιδήποτε – από φιλανθρωπικές καμπάνιες μέχρι σελίδα fanclub για χάμστερ κατοικίδια (!). Για κάποιο λόγο παρ’ όλα αυτά, πολλές μικρές επιχειρήσεις δεν έχουν εμφανιστεί ακόμα online.

Βάσει στατιστικών, πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ισχυρίζονται ότι δεν έχουν το χρόνο, ή τα χρήματα για την κατασκευή μιας ιστοσελίδας. Επίσης ένα μεγάλο ποσοστό δηλώνει πως η επιχείρησή του δεν χρειάζεται να έχει επίσημο ιστότοπο, είτε επειδή δεν απαιτείται, είτε επειδή χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Και όμως, τα οφέλη του να έχει κανείς δική του ιστοσελίδα είναι αναρίθμητα και παρακάτω θα διαβάσετε τα βασικότερα από αυτά.

Ανανεώστε την επιχείρησή σας

Θα ανανεώνατε το χώρο της επιχείρησής σας για να την κάνετε πιο ελκυστική και πιο σύγχρονη; Τότε γιατί να θεωρείτε ότι μία ελκυστική και σύγχρονη παρουσία στο χώρο του διαδικτύου είναι λιγότερο σημαντική;
Εάν σκεφτούμε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των νέων υποψήφιων πελατών σας θα σας αναζητήσει στο διαδίκτυο, τότε γίνεται απαραίτητη η ύπαρξη μία φροντισμένης, εκσυγχρονισμένης και λειτουργικής σελίδας της επιχείρησής σας στο internet.

Αποκτήστε on-line προβολή της επιχείρησης

Με το να δημιουργήσετε μία σελίδα 24/7 διαθέσιμη, αυξάνετε τα κέρδη της επιχείρησής σας εύκολα και γρήγορα! Κι αυτό γιατί ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να δει αναλυτικά τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που παρέχετε καθώς και όλα τα στοιχεία επικοινωνίας. Έτσι θα επισκεφθεί το φυσικό σας κατάστημα και θα προχωρήσει στην αγορά ή θα αγοράσει απευθείας διαδικτυακά, εάν η σελίδα σας παρέχει αυτή τη δυνατότητα.

To website σας ως κανάλι πωλήσεων

Μια καλή ιστοσελίδα θα φέρει τον υποψήφιο πελάτη πιο κοντά στην επιχείρηση σας. Τα 3/4 των πελατών, ψάχνουν πρώτα στο Internet πριν επισκεφθούν το κατάστημα ή πριν έρθουν σε επικοινωνία. Το σύνολο δε αυτών, περιμένει να υπάρχει διαδικτυακή παρουσία. Φανταστείτε την απογοήτευση τους ή την γνώμη που θα σχηματίσουν για την επιχείρηση, εάν βρεθούν μπροστά σε μια παλιά και μη φιλική για το χρήστη ιστοσελίδα, ή ακόμη χειρότερα, εάν ανακαλύψουν πως δεν υπάρχει επίσημη ιστοσελίδα της επιχείρησης που ψάχνουν. Η ύπαρξη επίσημης ιστοσελίδας εμπνέει στον πελάτη μεγαλύτερη εμπιστοσύνη απέναντι σε μία επιχείρηση.

Απευθυνθείτε σε μεγαλύτερο κοινό

Μπορεί η επιχείρησή σας να μην είναι πολύ μεγάλη, αλλά γιατί να μην τη διαφημίσετε σε ένα μεγάλο κοινό σε παγκόσμιο επίπεδο;
Η παρουσία σας στο διαδίκτυο δεν έχει γεωγραφικούς περιορισμούς όπως το φυσικό σας κατάστημα. Οι υπηρεσίες σας, οι προσφορές σας, τα ωράρια του καταστήματός σας και όλες οι πληροφορίες για την επιχείρηση σας είναι διαθέσιμες για όλους, ανά πάσα στιγμή!

Αφού η επιχείρησή μου είναι στα social media, χρειάζομαι website;

Πολλές επιχειρήσεις θεωρούν ότι το να έχουν ένα προφίλ ή μία σελίδα στα social media είναι αρκετό. Υπάρχουν όμως κάποιοι περιορισμοί σε αυτή τη στρατηγική.

Πρώτα απ’ όλα, θα υπάρχει διαρκής και πλήρης εξάρτηση από την πλατφόρμα που έχετε επιλέξει (π.χ. Facebook). Οι κανόνες, οι αλγόριθμοι και οι όροι χρήσης αλλάζουν διαρκώς. Ότι δουλεύει τη μία μέρα, την επόμενη ίσως να μην είναι διαθέσιμο.
Εάν όμως έχετε μία ιστοσελίδα δεν έχετε κανένα περιορισμό. Εσείς επιλέγετε πώς θα λειτουργεί και αν θέλετε να αλλάξετε το οτιδήποτε, μπορείτε να το κάνετε όποτε εσείς θελήσετε.

  • Η πλατφόρμα (πχ. facebook, instagram) επιλέγει πόσα θα δείξει και σε ποίους
  • Πιθανόν μια σημαντική ανάρτηση να μην εμφανιστεί ποτέ στους χρήστες που ενδιαφέρονται για το αντικείμενο
  • Δεν υπάρχει κατηγοριοποίηση περιεχομένου στα μέτρα σας
  • Έχουν περιορισμούς, ώστε να υπάρχει ανάγκη για διαφήμιση επί πληρωμή
  • Ένας νέος ενδιαφερόμενος πελάτης, δεν θα έχει πατήσει εγγραφή στη σελίδα της πλατφόρμας άρα δεν θα σας εντοπίσει
  • Πολλοί δεν χρησιμοποιούν καν πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης καθώς δεν θέλουν να δώσουν τα προσωπικά δεδομένα τους σε αυτές

Τέλος, οι τάσεις στα social media αλλάζουν, και αν επιλέξετε να διαφημίζεστε αποκλειστικά μέσω αυτών θα πρέπει να τις ακολουθείτε συνεχώς. Σήμερα, οι πελάτες σάς ψάχνουν στο Facebook. Αύριο στο Instagram, σε λίγο καιρό ίσως σε μία νέα πλατφόρμα. Ενώ οι χρήστες «μεταπηδούν» από τη μία πλατφόρμα στην άλλη, η ιστοσελίδα σας μένει σταθερή, ξέρουν πού να τη βρουν και είναι μόνιμα διαθέσιμη για όλους.

Μην αφήνετε λοιπόν τίποτα στην τύχη! Τώρα είναι η καλύτερη στιγμή για να δώσετε μια ώθηση στην επιχείρησή σας και να επεκταθείτε δυναμικά στο χώρο του διαδικτύου.

Μοιραστείτε την είδηση

Μαρία Κουτσουρέλη

Graphics & Web designer