Πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής στο διεθνές τηλεοπτικό μέσο CNBC για την ενίσχυση κρατήσεων το πρώτο εξάμηνο του 2020 ενέκρινε o ΕΟΤ, το κόστος του οποίου θα ξεπεράσει τα 248.000 ευρώ με ΦΠΑ.

Το πρόγραμμα, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει:

  • Αγορά τηλεοπτικού χρόνου για την προβολή 228 spots των 30” στο CNBC Europe στοχεύοντας στην προβολή της χώρας ως μοναδικού καλοκαιρινού προορισμού, εκ των οποίων τα 44 spots παρέχονται δωρεάν.
  • Διαδικτυακή καμπάνια στη σελίδα του CNBC (cnbc.com), με banner ROS (800.000 impressions), βίντεο (200.000 impressions) και διαφήμιση σε κινητά (600.000 impressions), με άξονα την προβολή της χώρας ως προορισμό 365 ημερών και στοχεύοντας το κοινό της Ευρώπης.

Στόχος digital καμπάνιας: 1.600.000 impressions συνολικά.

Χρονικό διάστημα καμπάνιας μέχρι 3 μήνες (Ιανουάριος – Απρίλιος 2020).

Μοιραστείτε την είδηση