νέαΟικονομίαπρωτοσέλιδο Β

Οικογένεια Τσατσαρωνάκη: Νέα βήματα από «το Μάννα» | παρουσίαση

Την επέκταση της εταιρείας «Το Μάννα» Τσατσαρωνάκη σε νέα προϊόντα, με την αξιοποίηση του εργοστασίου της (πρώην) «Κατσέλης», έκτασης 23.000 τ.μ. στις Αχαρνές Αττικής, το οποίο απέκτησε τον Μάιο του 2021, ανακοίνωσε η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος Ελένη Τσατσαρωνάκη, στη διάρκεια ενημερωτικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε, στο Τσατσαρωνάκειο Πολύκεντρο, στην Κίσαμο.

«Ζήσαμε το μεγάλο εθνικό πρόβλημα της καθυστέρησης απονομής δικαιοσύνης», είπε η κ. Τσατσαρωνάκη αναφερόμενη στη σχεδιαζόμενη αναδιοργάνωση της εταιρείας με βάση τη συγκεκριμένη παραγωγική μονάδα και πρόσθεσε ότι «τώρα είμαστε έτοιμοι να προχωρήσουμε, καθώς σχεδιάζουμε ένα πλούσιο χαρτοφυλάκιο νέων προϊόντων με βάση το αλεύρι, σε διαφορετικές κατηγορίες, πάντοτε με τη γνωστή ποιότητα του “Μάννα”. Δημιουργούμε, λοιπόν, το δικό μας “μεταφορικό ισοδύναμο” με παραγωγικό κέντρο και στην Αθήνα. Ταυτόχρονα, στο ίδιο κτήριο εκσυγχρονίζουμε την εφοδιαστική δομή και τις διοικητικές υπηρεσίες. Παράλληλα, συνεχίζεται αδιάλειπτα η λειτουργία των παραγωγικών εγκαταστάσεων στην έδρα της εταιρείας, τον Πλάτανο. Η δεύτερη παραγωγική μονάδα της εταιρείας, στην Κρήτη, στο Βαρύπετρο του Δήμου Χανίων έχει αρχίσει, ήδη, να προσφέρει αποδοτικότερη ανταπόκριση στις παραγγελίες», επισήμανε η κ. Ελένη Τσατσαρωνάκη.

Στη διάρκεια της ενημερωτικής εκδήλωσης, παρουσία δημοσιογράφων από τα Χανιά, αλλά και από Μέσα Ενημέρωσης της Αθήνας, παρουσιάστηκαν τα στρατηγικά βήματα του Ομίλου της οικογένειας Τσατσαρωνάκη στους τομείς της μεταποίησης, στις τουριστικές υπηρεσίες και στην πρωτογενή παραγωγή. «Επιτυγχάνουμε εταιρική διαφοροποίηση συνδυάζοντας την αγροτική παραγωγή με τη διατροφή και τον τουρισμό», τόνισε η κ. Ελένη Τσατσαρωνάκη, κάνοντας σύντομες αναφορές.

Η ΣΧΕΔΙΑΖΟΜΕΝΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΑ ΦΑΛΑΣΑΡΝΑ

Η κ. Ελένη Τσατσαρωνάκη αναφέρθηκε και στη νέα σχεδιαζόμενη επένδυση του Ομίλου, ως καινοτομική «δράση» στο σύμπλεγμα Τουρισμού – Πολιτισμού, επισημαίνοντας ότι στόχος της συγκεκριμένης επένδυσης είναι να γίνουν τα Φαλάσαρνα τουριστικός προορισμός που διαμορφώνεται σε εμπειρία, βασιζόμενος στην προβολή και την ανάδειξη του φυσικού περιβάλλοντος και στα πολιτιστικά δρώμενα, αξιοποιώντας, παράλληλα, τα ιστορικά ίχνη και μνημεία στον παραδοσιακό τρόπο ζωής. «Ένας προορισμός που παρέχει υψηλών προδιαγραφών εξυπηρέτηση φιλοξενίας συνδυάζοντάς αυτές τις προδιαγραφές με φυσικό – οικολογικό τρόπο αναψυχής», όπως χαρακτηριστικά είπε.

ΟΙ ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ

Καταλήγοντας, η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας «Το Μάννα» Τσατσαρωνάκη σημείωσε, ακόμα, ότι «το όραμά μας για την ωρίμανση της εταιρείας προς την κατεύθυνση του Ομίλου περιλαμβάνει:

• Τον διαχωρισμό (διάσπαση) δραστηριοτήτων (μεταποίηση, τουριστικές υπηρεσίες και πρωτογενή παραγωγή), επιλογή που υλοποιεί τη στρατηγική μας για την αποδοτικότερη χρήση διαθέσιμων χρηματοδοτικών εργαλείων, την εξειδίκευση του προϊοντικού αντικειμένου, τη βελτίωση του διοικητικού συντονισμού και την ενίσχυση της εταιρικής επωνυμίας.

• Τη διατήρηση της ηγετικής θέσης των πωλήσεων στην αγορά και την προαγωγή των εξαγωγών.

• Τη διατήρηση της αυθεντικής ποιότητας, που παραμένει αδιαπραγμάτευτη.

• Τη διατήρηση, ως κεντρικής αξίας, του σεβασμού στον καταναλωτή και στους συνεργάτες της εταιρείας.

• Την έμφαση στον μακροπρόθεσμο προγραμματισμό και στη συντηρητικότητα σε βραχυχρόνιο επίπεδο.

• Την ανάλυση σεναρίων επιχειρηματικού κινδύνου (foresight), που αποτελεί ένα από τα επόμενα ζητούμενα.

• Την περαιτέρω ενίσχυση της εταιρικής διακυβέρνησης.

• Την υποστήριξη της προσωπικής βελτίωσης του προσωπικού.

• Την προετοιμασία της επόμενης γενιάς: η γνώση είναι η δύναμή τους, με ανεξαρτησία επιλογής, γιατί δεν υπάρχει επιτυχία χωρίς μια καλή διαδοχή.

• Τις εταιρικές συνεργασίες με αμοιβαία ωφέλεια.

• Τη συστηματικότερη παρακολούθηση του ανταγωνισμού και τη συμβολή στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας».

«ΣΤΟΧΟΣ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ»

Στην οικονομική στρατηγική της εταιρείας «Το Μάννα» Τσατσαρωνάκη αναφέρθηκε ο οικονομικός διευθυντής Παναγιώτης Σταθόπουλος, τονίζοντας ότι στόχος είναι να διατηρείται διαρκώς σε πολύ υψηλά επίπεδα η ποιότητα των προϊόντων και ταυτόχρονα οι τιμές να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικές στο ράφι για τους καταναλωτές, που τιμούν με την εμπιστοσύνη τους την εταιρεία εδώ και δεκαετίες.

«Αντιλαμβανόμενοι νωρίς την πληθωριστική τάση, καταφέραμε να κλείσουμε νωρίς συμβόλαια υψηλής ποσότητας πρώτων υλών για την επίτευξη καλύτερων τιμών, ενώ αντίστοιχες συμφωνίες έγιναν στο πλαίσιο των μεταφορών με συνεχή διαπραγμάτευση των καλύτερων δυνατών τιμών για να ελαχιστοποιηθεί τυχόν επιβάρυνση, με παράλληλα συγκράτηση των λοιπών γενικών εξόδων, μέσα από τη συνεχή παρακολούθηση, με στόχο τη χρηστή διοίκηση. Όλα αυτά, με την ταυτόχρονη απορρόφηση του μεγαλύτερου μεριδίου αυξήσεων σε κατηγορίες που ήταν αναπόφευκτες (υγρά καύσιμα, ενέργεια κ.λπ.) οδήγησαν στην πολιτική χαμηλών αυξήσεων στις τελικές τιμές των παραγόμενων προϊόντων», επισήμανε ο κ. Σταθόπουλος.

Μοιραστείτε την είδηση

Χρηστάλλα Κακαβελάκη

biskotto.gr