Πανεπιστήμιο Κρήτης | ψηφιακά παιχνίδια επαυξημένης πραγματικότητας για κινητές συσκευές
Χωρο-ευαίσθητα ψηφιακά παιχνίδια επαυξημένης πραγματικότητας, με την χρήση κινητών συσκευών για 61 σημεία ιστορικού ενδιαφέροντος, με στόχο την ανάδειξη της υλικής και άυλης κληρονομιάς της Κρήτης, σχεδίασαν μεταπτυχιακοί φοιτητές του Πανεπιστημίου Κρήτης.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το Εργαστήριο Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών στη Δια Βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α.) του Πανεπιστημίου Κρήτης, τα χωρο-ευαίσθητα παιχνίδια είναι σχεδιασμένα για εξωτερικούς χώρους και αξιοποιούν τις δυνατότητες των κινητών τηλεφώνων με τέτοιο τρόπο, ώστε να δίνεται στον χρήστη η δυνατότητα δυναμικής αλληλεπίδρασης με το φυσικό περιβάλλον.
Το παιχνίδι εξελίσσεται λαμβάνοντας υπόψη τη θέση του χρήστη στον χώρο, χρησιμοποιώντας κυρίως δορυφορικά συστήματα εντοπισμού θέσης τύπου GPS.
Τα ψηφιακά παιγνίδια επαυξημένης πραγματικότητας, παρέχονται ανοιχτά και δωρεάν σε εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές, καθώς και επισκέπτες του νησιού.
Σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν από τους φοιτητές του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Επιστήμες της Αγωγής – Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση με την χρήση των ΤΠΕ (e-Learning)».
Φορέας Υλοποίησης: Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε | «Εργαστήριο Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών στην Δια Βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση», [Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α].