ΕΛΤΑ | μέτρα πρόληψης και συμβουλές προς τους πελάτες

Μέτρα για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού και την προστασία της υγείας των εργαζομένων και των πελατών τους έλαβαν και οι υπηρεσίες των ΕΛΤΑ στην Ελλάδα, δίνοντας έξι συμβουλές, για την εξυπηρέτηση στα ταχυδρομεία.

Εκτός από τις οδηγίες των επίσημων φορέων, τα ΕΛΤΑ έχουν ήδη ξεκινήσει απολυμάνσεις σε όλα τα καταστήματα και τους χώρους εργασίας, ενώ θα απολυμανθεί σταδιακά και ο στόλος των οχημάτων.

Τα ΕΛΤΑ διαβεβαιώνουν ότι λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα και παράλληλα συνιστούν στους πελάτες τους:

  • Να μην συνωστίζονται στα ταχυδρομικά καταστήματα και να διατηρούν τις απαραίτητες αποστάσεις ο ένας από τον άλλο.
  • Να ακολουθούν τις υποδείξεις των ταχυδρομικών υπαλλήλων αναφορικά με τα μέτρα προστασίας εντός των ταχυδρομικών καταστημάτων.
  • Να προτιμούν την χρήση καρτών και να αποφεύγουν την χρήση μετρητών για τις οικονομικές τους συναλλαγές στα ταχυδρομικά καταστήματα.
  • Να επικολλούν τα γραμματόσημα αποκλειστικά με την χρήση δακτυλοβρεκτήρα.
  • Να απευθύνονται τηλεφωνικά στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών – 8001182000-στις περιπτώσεις που αναζητούν κάποια πληροφορία και δεν απαιτείται η φυσική τους παρουσία στο ταχυδρομικό κατάστημα.
  • Να λαμβάνουν τα απαραίτητα ατομικά μέτρα προστασίας και προσωπικής υγιεινής στην επαφή τους με τους ταχυδρομικούς υπαλλήλους.
  • Επεκτείνεται ο χρόνος παραμονής συστημένων και δεμάτων
  • Προκειμένου να διευκολύνουν τους πελάτες τους να αποφύγουν τις μετακινήσεις τους, τα ΕΛΤΑ ανακοινώνουν ότι επεκτείνουν τον χρόνο παραμονής των ανεπίδοτων ταχυδρομικών αντικειμένων (συστημένων επιστολών και δεμάτων) στα ταχυδρομικά καταστήματα, μέχρι νεωτέρας.

Επίσης, οι εργαζόμενοι που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, όπως ορίζονται από τον ΕΟΔΥ, αλλά και όσοι είναι γονείς μαθητών, διευκολύνονται με άδειες ειδικού σκοπού, σύμφωνα με την πρόσφατη Πράξη Νομοθετικού Πλαισίου.

Μοιραστείτε την είδηση