2ο Γυμνάσιο Κισάμου | αποφοίτηση μαθητών και αποχαιρετιστήριο μετά από 40 χρόνια
Δύο κύκλοι 40 αλλά και 3 ετών, έκλεισαν το βράδυ της Τρίτης 23 Ιουνίου, στο 2ο Γυμνάσιο Κισάμου, σε μια συγκινητική εκδήλωση που επιμελήθηκαν μαθητές και εκπαιδευτικοί.
Οι μαθητές της Γ’ γυμνασίου αποχαιρέτησαν τα σχολικά χρόνια του γυμνασίου, σηματοδοτώντας το τέλος μιας σημαντικής εκπαιδευτικής διαδρομής και την αρχή ενός νέου κεφαλαίου στη ζωή τους.
Παράλληλα, η κα Πόπη Μαραθάκη, αποχαιρέτησε παλιούς και νέους μαθητές αλλά και συναδέλφους, καθώς μετά από 4 δεκαετίες αφοσίωσης στη γνώση, την παιδεία και τις ανθρώπινες αξίες, αφήνοντας ανεξίτηλο αποτύπωμα, έχοντας βαθιά αγάπη για το λειτούργημά της, πρόκειται να συνταξιοδοτηθεί.
Μαθητές και εκπαιδευτικοί παρουσίασαν δράσεις της περασμένης σχολικής χρονιάς, ενώ συγκινητικά ήταν τα λόγια των παιδιών της Γ’ τάξης, που ευχαρίστησαν τους εκπαιδευτικούς τους για όσα τους προσέφεραν, με λόγια ευγνωμοσύνης.


















