Όλο και περισσότεροι επιλέγουν ταξιδιωτική ασφάλιση | μελέτη
Νέα μελέτη της Berkshire Hathaway Protection (BHTP) αποκαλύπτει ότι όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες σκοπεύουν να αγοράσουν ταξιδιωτική ασφάλιση το 2020, ενώ εντύπωση προκαλεί το ότι το 71% των millennials δήλωσε ότι σχεδιάζει να αγοράσει ταξιδιωτική ασφάλιση το επόμενο έτος.
Τι οδηγεί σ’ αυτή την τάση
Tο κόστος ταξιδιού, η υγεία της οικογένειας και ο φόβος ακύρωσης του ταξιδιού είναι οι συνηθέστεροι λόγοι κατά τους οποίους οι ταξιδιώτες αναζητούν ασφάλιση.
Συγκεκριμένα, οι Millennials δήλωσαν ότι προσελκύονται από ταξιδιωτική ασφάλιση επειδή αισθάνονται ότι μπορεί να τους εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα.
Ωστόσο, το 46% επισημαίνει ότι φοβάται περισσότερο τις επιδημίες και την τρομοκρατία.
Μερικά επιπλέον στοιχεία της έρευνας είναι τα εξής :
– Οι υπηρεσίες μετακίνησης όπως η Uber θεωρούνται λιγότερο ασφαλείς από το περπάτημα, την ποδηλασία, τη λήψη λεωφορείου ή άλλες μορφές μαζικής διέλευσης. Τα τρένα αναφέρονται ως ο ασφαλέστερος τρόπος ταξιδιού.
– Οι αντιπρόσωποι θεωρούν ότι η διεθνής τρομοκρατία αποτελεί την κορυφαία απειλή για τα ταξίδια τους, ακολουθούμενη από εστίες ασθενειών και ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια του προορισμού.
-Όσοι αγοράζουν συχνά ταξιδιωτική ασφάλιση αναφέρουν ότι ψάχνουν για μια πιο τεχνολογικά προσαρμοσμένη ταξιδιωτική ασφάλιση. Οι νεότεροι ταξιδιώτες είναι πολύ πιο πιθανό να επισκεφθούν ιστότοπους σύγκρισης ασφαλειών. Επίσης βασίζονται σε διαδικτυακές κριτικές κατά την αγορά ταξιδιωτικής ασφάλισης.
-Οι Millennials είναι δέκα φορές πιο πιθανό από τους ώριμους ταξιδιώτες να ανησυχούν για τα προβλήματα που μπορεί να συναντήσουν ταξιδεύοντας με τα κατοικίδια ζώα τους.
-Η Ιταλία, η Γαλλία και η Ιαπωνία θεωρούνται ως οι πιο ασφαλείς προορισμοί καθώς και οι εξωτικοί προορισμοί όπως η Αυστραλία και η Νέα Ζηλανδία.