Το χρονοδιάγραμμα για τον ΒΟΑΚ | αναμονή για το τμήμα Χανιά – Κίσαμος

Το τμήμα Χανιά- Ηράκλειο, μήκους 157 χιλιομέτρων θα κοστίσει 1,5 δισ. ευρώ, με τη σύμβαση παραχώρησης του έργου να αναμένεται για το πρώτο τρίμηνο του 2022.

Η πρόσφατη έγκριση των μελετών για τον ΒΟΑΚ από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, άναψε επι της ουσίας το «πράσινο φως», για να ξεκινήσουν οι διαδικασίες υλοποίησης των έργων στο μεγαλύτερο μέρος του οδικού άξονα που θα ενώνει όλη την Κρήτη.

Σχολιάζοντας, την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων, σχετικά με το τμήμα Χερσόνησος- Νεάπολη του Βόρειου Οδικού Άξονα, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνος Αχ. Καραμανλής, τόνισε μιλώντας στην ΚΡΗΤΗ TV, ότι το έργο του ΒΟΑΚ αποτελεί την τρέχουσα στιγμή το μεγαλύτερο έργο οδοποιίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Ειδικότερα, ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι το κοστοβόρο αυτό έργο χρειάζεται πόρους, χρονοδιάγραμμα και  χάραξη ώστε να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατόν. Μάλιστα, ο υπουργός ανέφερε ότι η κυβέρνηση και το υπουργείο εξετάζουν από πολύ κοντά την εξέλιξη των διαδικασιών.

Σχετικά με το τμήμα του ΒΟΑΚ, Χερσόνησος- Νεάπολη, μήκους 22,5 χλμ., ο υπουργός σημείωσε την ικανοποίηση του για την έγκριση από τον υπουργείο Περιβάλλοντος, ενώ γνωστοποίησε ότι ακολουθεί το τμήματα Χανιά- Ηράκλειο, το οποίο αποτελεί και το μεγαλύτερο τμήμα του συνολικού έργου. Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Καραμανλής εξήγησε ότι το τμήμα Χανιά- Ηράκλειο, μήκους 157 χλμ., θα κοστίσει 1,5 δισ. ευρώ, με τη σύμβαση παραχώρησης του έργου να αναμένεται για το πρώτο τρίμηνο του 2022 και τις προσφορές το καλοκαίρι του επόμενου έτους.

Επιπροσθέτως, ο προγραμματισμός έχει προχωρήσει ακόμη και για το τμήμα Κίσσαμος- Χανιά, με μήκος 38χλμ., για το οποίο αναμένεται η περιβαλλοντική αδειοδότηση ώστε να προχωρήσουν οι διαδικασίες.

Σχετικά με το τμήμα Νεάπολης- Αγίου Νικολάου, ο υπουργός έκανε λόγο για το κόστος του έργου το οποίο ανέρχεται σε 147 εκατ. ευρώ και η δημοπράτησή του προγραμματίζεται για τον ερχόμενο Ιανουάριο. Μάλιστα το υπουργείο προβλέπει ότι μετά το πέρας του καλοκαιριού του 2022, θα ξεκινήσει το έργο.

Ειδική αναφορά έκανε ο κ. Καραμανλής σχετικά με τα όμβρια ύδατα, επιβεβαιώνοντας ότι ο σχεδιασμός των έργων του ΒΟΑΚ λαμβάνει πλήρως υπόψιν την αντιπλημμυρική θωράκιση του έργου, διαβεβαιώνοντας δε ότι δεν πρόκειται να γίνει η παραμικρή εργασία χωρίς πρώτα να είναι εγγυημένη η ασφάλεια των πολιτών.

Μοιραστείτε την είδηση