Τα προϊόντα που σημειώνουν αύξηση πωλήσεων | «στροφή» καταναλωτών

Την ανατροπή στην καθημερινότητα των Ελλήνων καταναλωτών, έχει φέρει η εξάπλωση της πανδημίας στη χώρα μας, αφού όπως προκύπτει από έρευνα της Nielsen, ποσοστό 49% των Ελλήνων δήλωσαν ότι σκοπεύουν να επισκέπτονται λιγότερο συχνά τα φυσικά καταστήματα των super markets, σε μια προσπάθεια προφανώς να περιορίσουν όσο περισσότερο γίνεται την επαφή/συναναστροφή με άλλους ανθρώπους.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι καταναλωτές επιθυμούν να μειώσουν τις μετακινήσεις για αγορές ειδών πρώτης ανάγκης και έτσι αγοράζουν μεγαλύτερες ποσότητες απ’ ότι συνήθιζαν.

Έτσι λοιπόν, τα καταστήματα άνω των 2,500 τ.μ. είναι αυτά που αναπτύσσονται με τον μεγαλύτερο ρυθμό, στο +20,1%, ενώ ακολουθούν τα μεγάλα super markets (1000-2,500 τ.μ. εμπορική επιφάνεια), τα οποία έχουν αυξήσει τις πωλήσεις τους, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο του α’ τριμήνου της χρονιάς, κατά +12,1%.

Παράλληλα, το 46% των Ελλήνων, μαγειρεύουν και τρώνε κατά κύριο λόγο στο σπίτι και δεν παραγγέλνουν απ’ έξω. Αυτό επιβεβαιώνεται καθώς οι πωλήσεις σε προϊόντα παρασκευής φαγητού, έχουν εκτοξευθεί.

Ενδεικτικά: το αλεύρι (+141,3%), το αλάτι (+55,8%), η κρέμα γάλακτος (+33,0%), τα αυγά (+36,9%), καθώς και η μαργαρίνη (+22,5%).

Αύξηση σημείωσαν και οι πωλήσεις σε προϊόντα τύπου σνακ, όπως: ξηροί καρποί (+29,9%), σοκολάτα (+14,5%), αλλά και τα μπισκότα (+10,8%).

Στην αντίπερα όχθη βρίσκονται τα αλκοολούχα ποτά, που σημειώνουν μείωση στις πωλήσεις, καθώς τα καταστήματα εστίασης παραμένουν κλειστά.

Αλλαγή στις καταναλωτικές συνήθειες

Το 88% των Ελλήνων δήλωσαν ότι λόγω του κορωνοϊού, φροντίζουν περισσότερο την υγιεινή τους, πλένοντας συχνότερα τα χέρια τους, κάτι που αποδεικνύει περίτρανα η αύξηση πωλήσεων σε σαπούνια (υγρά και στερεά), η οποία έφτασε στο +208,4%.

Αυξημένες είναι και οι πωλήσεις σε χλωρίνες και σε καθαριστικά χώρων, κατά 155,8% και 123,3% αντίστοιχα, καθώς λόγω της πανδημίας οι περισσότεροι από τους καταναλωτές καθαρίζουν το σπίτι τους σε καθημερινή βάση.

Μοιραστείτε την είδηση