νέαπρωτοσέλιδο ΒΤουρισμός

Δημήτρης Φραγκάκης | «στόχος μας να μείνουμε όρθιοι, για ένα καλύτερο 2021»

Αισιόδοξος φαίνεται να είναι για τον τουρισμό, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης. Αυτό προκύπτει από συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό της Αυστρίας «Hephaestus», όπου τόνισε ότι στόχος είναι «να μείνουμε όρθιοι ώστε να μπορέσουμε να κεφαλαιοποιήσουμε το 2021, αυτό που καταφέραμε τη φετινή χρονιά».

Μιλώντας στην εκπομπή «Η εφημερίς της Τέχνης» και τον δημοσιογράφο Δημήτρη Λαζάρου, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ επισήμανε πως «εμείς κάναμε αυτό που έπρεπε, το κράτος δούλεψε αποτελεσματικά. Ακόμα και μέσα στην καραντίνα, το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ δεν σταμάτησαν να δουλεύουν. Ο ΕΟΤ ήταν από τους λίγους Οργανισμούς Τουρισμού στην Ευρώπη, που έκανε καμπάνια μέσα στην καραντίνα, το GREECE FROM HOME. Πρόκειται για μία εξαιρετική προσπάθεια, προϊόν συνεργασίας του ΕΟΤ με τον ιδιωτικό τομέα, η οποία πήρε διθυραμβικές κριτικές όπου προβλήθηκε και μας βοήθησε πολύ να κρατήσουμε την εικόνα της χώρας σε ένα πολύ καλό επίπεδο, σε μία περίοδο μάλιστα, που ήταν πολύ σκληρή για όλους». 

Στη συνέχεια, ο κ. Φραγκάκης ανέφερε ότι «στον ΕΟΤ έχουμε ήδη ξεκινήσει το νέο πρόγραμμα προβολής της χώρας στο εξωτερικό, που είναι έτσι διαρθρωμένο ώστε να μπορούμε να αλλάζουμε χώρες όποτε απαιτείται. Βλέποντας δηλαδή τα επιδημιολογικά στοιχεία, κάποιες χώρες τις αφήνουμε για λίγο πιο μετά και κάποιες χώρες τις δουλεύουμε τώρα, όσον αφορά το κομμάτι της προβολής. Δεν είναι εύκολο, είναι κάτι πολύ καινούριο, αλλά έτσι πρέπει να κάνουμε».

Για τον οδικό χάρτη του ελληνικού τουρισμού

Αναφερόμενος στον οδικό χάρτη ανοίγματος του ελληνικού τουρισμού, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ σημείωσε πως «γίνεται μία τεράστια προσπάθεια από όλους και αυτό οφείλω να το πω. Αναφέρομαι στους επιχειρηματίες, τους εργαζόμενους, τις Ενώσεις Ξενοδόχων, τις αεροπορικές εταιρείες, σε όλους όσους έχουν άμεση σχέση με το τουριστικό μας προϊόν. Και αυτό είναι μία νέα συλλογικότητα για την Ελλάδα, ένα πολύ σημαντικό κέρδος για τη χώρα, το οποίο πρέπει να το κρατήσουμε ζωντανό και το επόμενο διάστημα. Στόχος μας φέτος, για το 2020, είναι να κρατηθεί η ελληνική τουριστική βιομηχανία όρθια. Αυτός είναι ο πρώτος και βασικός στόχος: Να ανοίξουν και να δουλέψουν όσο το δυνατόν περισσότερες επιχειρήσεις και εργαζόμενοι φέτος. Πιστεύω προσωπικά ότι η σεζόν αν και πολύ δύσκολη θα κρατηθεί σε σχετικά καλά επίπεδα, έτσι ώστε να προετοιμαστούμε και για το 2021. Ήδη υπάρχει ενδιαφέρον για το 2021 και από tour operators και από αεροπορικές. Άρα, ο στόχος είναι να μπορέσουμε να κεφαλαιοποιήσουμε ως χώρα το 2021 πια, αυτό που πετύχαμε το 2020».

Μοιραστείτε την είδηση

Χρηστάλλα Κακαβελάκη

biskotto.gr