Απίστευτη απάτη | 12.500€ «έκαναν φτερά» από τραπεζικό λογαριασμό

Mια απίστευτη απάτη εκτυλίχθηκε στη Ρόδο, με θύμα μια γυναίκα της οποίας τα χρήματα από τον τραπεζικό λογαριασμό, «έκαναν φτερά», δίχως να το καταλάβει.

Οι δράστες με την μέθοδο του ηλεκτρονικού ψαρέματος (phishing) αφαίρεσαν από τραπεζικό λογαριασμό της το χρηματικό ποσό των 12.500 ευρώ και το μετέφεραν σε άλλο λογαριασμό.

Στο e-mail που έλαβε η γυναίκα, αναφερόταν ότι έχει παρατηρηθεί ύποπτη δραστηριότητα στον λογαριασμό της και στην προσπάθειά της να προφυλαχθεί, πραγματοποίησε μέσω του κινητού της τηλεφώνου είσοδο σε σύνδεσμο που της είχε σταλεί, νομίζοντας ότι επρόκειτο για μήνυμα ασφαλείας. Μεταφέρθηκε σε ιστοσελίδα πανομοιότυπη με εκείνη της τράπεζας που χρησιμοποιεί και έκανε χρήση των κωδικών πρόσβασης αγνοώντας κάθε κίνδυνο.

Με την σύνδεση αυτή διαπίστωσε ότι φαίνονταν όλες οι συναλλαγές που είχε πραγματοποιήσει μέσω του internet με αποτέλεσμα να μην υποψιαστεί ότι επρόκειτο για απάτη και ψεύτικο περιβάλλον του site. Διαπίστωσε ότι χωρίς την δική της συναίνεση είχαν μεταφερθεί 12.500 ευρώ την ίδια ημέρα και χωρίς να αναφέρεται η ακριβής ώρα της συναλλαγής.

Σύμφωνα με το dimokratiki.gr, τα χρήματά της μεταφέρθηκαν ειδικότερα σε τραπεζικό λογαριασμό άλλης τράπεζας που είχε ανοιχτεί σε υποκατάστημα της Τράπεζας στην οδό Σταδίου στην Αττική με δικαιούχο έναν Έλληνα. Αμέσως έσπευσε να ακυρώσει την συναλλαγή και ηλεκτρονικά μέσω του site και τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών της τράπεζας.

Έλαβε μάλιστα μήνυμα επιβεβαίωσης από την τράπεζα Πειραιώς ότι η ακύρωση της συναλλαγής εκτελέστηκε επιτυχώς. Αφού έγιναν όλα τα απαραίτητα, η τράπεζα την ενημέρωσε ότι πλέον δεν υπάρχει άλλη ενέργεια που μπορεί να κάνει και επαφίεται στην δεύτερη τράπεζα η επιστροφή των χρημάτων της.

Η επιχειρηματίας από τη Ρόδο, έχει ήδη υποβάλει μήνυση κατ’ αγνώστων στην Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ρόδου, που διενεργεί προκαταρκτική εξέταση.

Πως πέφτει κάποιος θύμα της εν λόγω απάτης

Το «ηλεκτρονικό ψάρεμα» γίνεται κυρίως μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, διαφημίσεων ή από ιστότοπους που έχουν παρόμοια εμφάνιση με ιστότοπους που τα θύματα χρησιμοποιούν ήδη.

Τα θύματα λαμβάνουν μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μοιάζει να έχει σταλεί από την τράπεζα, στο οποίο ζητείται η επιβεβαίωση του αριθμού του τραπεζικού τους λογαριασμού.

Πληροφορίες που ζητούνται συνήθως, είναι το όνομα χρήση, ο κωδικός πρόσβασης, ο αριθμός κοινωνικής ασφάλισης, οι αριθμοί πιστωτικών καρτών και η ημερομηνία γέννησης.

Μοιραστείτε την είδηση