Εξυπηρέτηση πολιτών κατόπιν ραντεβού | ΚΕΠ

Έκτακτα μέτρα σχετικά με την λειτουργία των ΚΕΠ για την προστασία υπαλλήλων και των πολιτών παίρνει το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης σε συνεργασία με το υπουργείο Εσωτερικών, σε συνέχεια της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου για τη λήψη κατεπειγόντων μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού.

Συγκεκριμένα, από αύριο, 16 Μαρτίου 2020, και μέχρι νεωτέρας τα ΚΕΠ θα λειτουργούν από Δευτέρα έως Παρασκευή, με ωράριο 7.30 πμ έως 15.00 μμ.

Η προσέλευση των πολιτών θα γίνεται κατόπιν τηλεφωνικής προσυνεννόησης (ραντεβού), ώστε να αποφεύγονται οι άσκοπες μετακινήσεις και ο συνωστισμός και να διεκπεραιώνονται χωρίς καθυστερήσεις και αναμονή τα αναγκαία αιτήματα των πολιτών.

Επιπλέον, θα αναρτηθούν στην είσοδο των καταστημάτων ΚΕΠ και στις ιστοσελίδες των δήμων τα τηλέφωνα επικοινωνίας μέσω των οποίων μπορούν να καλούν οι πολίτες για προσυνεννόηση ή πληροφορίες. Οι διευθυντές έχουν την ευθύνη της χρονικής ιεράρχησης για τη διεκπεραίωση των σχετικών αιτημάτων.

ΑΝΕΠΑΡΚΕΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ Η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΚΕΠ 

Νέα έκκληση στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εσωτερικών (Θεοδωρικάκος, Λιβάνιος) και τον υφυπουργό Ψηφιακής Πολιτική Γ. Γεωργαντά, απευθύνουν οι εργαζόμενοι στα ΚΕΠ.

Συγκεκριμένα, σε ανακοίνωσή της, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα ΚΕΠ (ΠΟΕ-ΚΕΠ) χαρακτηρίζει ανεπαρκές το μέτρο που έλαβε η κυβέρνηση «η εξυπηρέτηση πολιτών στα ΚΕΠ να γίνεται με ραντεβού μετά από τηλεφωνική επικοινωνία».

«Οι συνάδελφοί μας είναι τρομοκρατημένοι καθώς βλέπουν τα συναρμόδια Υπουργεία να πειραματίζονται για άλλη μια φορά επάνω τους. Ήδη έχουμε ζητήσει να ανασταλεί η υποδοχή κοινού στα ΚΕΠ. Η υγεία των συναδέλφων μας δεν τίθεται σε διαπραγμάτευση και έχει την ίδια αξία με των υπολοίπων υπαλλήλων που ήδη οι υπηρεσίες τους (ορθώς) τους έχουν προστατεύσει.

Όταν εμφανισθεί το πρώτο κρούσμα σε υπάλληλο ΚΕΠ, θα είναι ήδη αργά, θα έχουν μολυνθεί δεκάδες και εκατοντάδες πολίτες και τότε οι Υπουργοί θα πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Τόσο η ΠΟΣΕΚΕΠ όσο και υπάλληλοι έχουν ενημερώσει για τις αυτονόητες δυσκολίες εφαρμογής πλέον και των ραντεβού. Η μόνη λύση είναι η εξυπηρέτηση με οποιοδήποτε ηλεκτρονικό μέσο ή με αλληλογραφία. Αλλιώς τα ΚΕΠ θα μετατραπούν σε βασικές πηγές μόλυνσης και διάδοσης του ιού τόσο στους εργαζόμενους όσο και στους πολίτες που εξυπηρετούνται», τονίζουν χαρακτηριστικά.

Καταλήγουν, δε, ότι «σε αντίθετη περίπτωση, είμαστε υποχρεωμένοι να προστατεύσουμε εμείς εργαζόμενους στα ΚΕΠ και πολίτες με κάθε νόμιμο μέσο».

Σύμφωνα με πληροφορίες του aftodioikisi.gr οι εργαζόμενοι, εφόσον δεν έχουν κάποια απάντηση από τα αρμόδια υπουργεία, είναι αποφασισμένοι να κινηθούν δικαστικά, προκειμένου τα ΚΕΠ να σταματήσουν να εξυπηρετούν κοινό από κοντά.

Μοιραστείτε την είδηση