Επιστήμεςνέαπρωτοσέλιδο Β

Socital | Πώς θα αυξήσετε τις πωλήσεις προϊόντων μέσω προσωποποίησης τους

Ένα διαδικτυακό εργαλείο, που έκανε την εμφάνισή του το 2014 και βοηθάει τις εταιρίες ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι η Socital.

Πρόκειται για πλατφόρμα που βοηθά στην αύξηση των πωλήσεών, μέσω της εξατομίκευσης των προτάσεων και περιεχομένου για τα προϊόντα και τις διαδικτυακές, διαφημιστικές καμπάνιες, σύμφωνα με τις ανάγκες του κάθε πελάτη. 

Εκτός από την Αθήνα, η εταιρεία δραστηριοποιείται στις αγορές του Ντουμπάι και Λονδίνου, με σκοπό την εξέλιξη της πλατφόρμας και των υπηρεσιών της. 

Τα βασικά εργαλεία είναι

  • Μια σειρά αλγορίθμων που αναλύει φύλο σε υπάρχουσες βάσεις δεδομένων και εξάγει το πρώτο όνομα σε ομαλοποιημένη μορφή, έτσι ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σωστά σε μια καμπάνια (δημιουργώνταςemails ή popups που γράφουν «καλωσήρθες Κώστα/Μαρία» αντί να γράφουν «γεια σου ‘άγνωστε χρήστη’».
  • Ένα παγκόσμιο popupbuilder με το οποίο μπορεί να φτιάξει έναςdigital marketeer κάθε είδους plugin με προσφορές, όπως «welcome, exit intent, embedded buttons for newsletter, κουπόνια» κτλ. Στη συνέχεια, αυτά τα εργαλεία βοηθάνε το κατάστημα να συγκεντρώσει περισσότερα στοιχεία για τον πελάτη, όπως φύλο, περιοχή, ενδιαφέροντα, προτιμητέα brands, κτλ.
  • Στη συνέχεια, έχοντας πλέον «richprofiles» των πελατών του, το κατάστημα μπορεί μέσω της πλατφόρμας μας να κάνει προσωποποιημένες προτάσεις με προϊόντα που ταιριάζουν στον συγκεκριμένο πελάτη και έτσι να αυξήσει τελικά τις πωλήσεις του.
Μοιραστείτε την είδηση

Χρηστάλλα Κακαβελάκη

biskotto.gr