ΚΕΠ | εξυπηρέτσηση με βιντεοκλήση
Η δυνατότητα της εξυπηρέτησης των πολιτών στα ΚΕΠ,εξ αποστάσεως μέσα από ειδική πλατφόρμα, με βίντεοκλήση, παρέχεται όπως προκύπτει από την τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή.
Αναλυτικότερα, η βιντεοκλήση θα πραγματοποιείται μόνο κατόπιν ραντεβού, στο οποίο θα επιλέγει ο πολίτης συγκεκριμένη θεματική ενότητα του ενδιαφέροντός του, ώστε να κατευθύνεται το ερώτημα σε εξειδικευμένο υπάλληλο του ΚΕΠ που θα μπορεί να απαντήσει επί της συγκεκριμένης θεματικής ενότητας, όντας προετοιμασμένος.
Όπως εξήγησε ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Γιώργος Γεωργαντάς, δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει συνεχής εικόνα αν ο υπάλληλος δεν το επιθυμεί, αλλά θα υπάρχει συνομιλία χωρίς εικόνα, αφού όμως ο πολίτης προηγουμένως έχει επιδείξει την ταυτότητά του.
Το προσωπικό των ΚΕΠ, έχει ήδη ξεκινήσει την εκπαίδευσή του από τους Δήμους, ενώ η νέα υπηρεασία θα είναι διαθέσιμη, αρχικά σε ορισμένα ΚΕΠ, με σκοπό αλλά στη συνέχεια προβλέπεται διεύρυνση των καταστημάτων που θα εξυπηρετούν τον πολίτη, με τον τρόπο αυτό.
Πάντως, όπως έσπευσε να υπογραμμίσει ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, καθώς μεγάλο μέρος του πληθυσμού δεν είναι εξοικειωμένο με ψηφιακές δεξιότητες, θα υπάρχουν πάντα τα ΚΕΠ αναβαθμισμένα και στελεχωμένα και τεχνικώς επαρκώς εξοπλισμένα ώστε να εξυπηρετούνται οι πολίτες.