Διεθνήνέαπρωτοσέλιδο Β

Γενιές ταξιδιωτών και τάσεις | Expedia Media Solutions

Οι δραστηριότητες και οι εμπειρίες που επηρεάζουν τις αποφάσεις των ταξιδιών τους είναι το κοινό που έχουν οι ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο και απ’ όλες τις γενιές, σύμφωνα με την έρευνα της Expedia Media Solutions.

Οι πολιτιστικές εμπειρίες, οι νέοι προορισμοί και οι εμπειρίες μιας ζωής κατατάσσονται από όλες τις γενιές ταξιδιωτών πιο ψηλά από την αξία ή την μειωμένη τιμή.

Αναλυτικά οι γενιές ταξιδιωτών και οι τάσεις:

  • Οι Baby Boomers, που γεννήθηκαν μεταξύ 1946 και 1964, ανησυχούν λιγότερο για τον προϋπολογισμό. Και ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για τα αξιοθέατα. Στην περίπτωση των Αμερικανών τουριστών, το 40% θα σχεδιάσει τις διακοπές τους γύρω από τα τρόφιμα και τα ποτά.
  • Οι ταξιδιώτες Gen X ηλικίας μεταξύ 40 και 56 ετών, ταξιδεύουν λιγότερο από τις άλλες γενιές. Αιτία είναι οι επαγγελματικές τους υποχρεώσεις. Το 70% στα ταξίδια του απολαμβάνει μουσεία και πολιτιστικές διαδρομές.
  • Η Generation Y ή οι Millennials ηλικίας μεταξύ 25 και 39 ετών, είναι η πιο πολυσυζητημένη γενιά. Και οι αδιαμφισβήτητοι πρωταθλητές στον τίτλο του συχνού ταξιδιώτη τίτλου και τεχνολογικά καταρτισμένοι. Οι Millennials αναζητούν στα ταξίδια περιπέτεια και βιωματικές εμπειρίες και είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί με τον προϋπολογισμό τους.
  • Οι Gen Z, γεννημένοι από το 1996 και μετά, ξοδεύουν το 11% του ταξιδιού τους σε δραστηριότητες και περιηγήσεις (παραπάνω από οποιαδήποτε άλλη γενιά ταξιδιωτών). Είναι αλληλεπιδραστική γενιά και το 90% εμπνέεται από τα ταξίδια φίλων του στα social media και ένα 70% είναι ανοιχτό σε νέες ιδέες και προορισμούς.
Μοιραστείτε την είδηση

Μαρία Αριανούτσου

Φιλόλογος - Δημιουργική Γραφή