νέαπρωτοσέλιδο ΓΤουρισμός

Κίσαμος: Συνεργασίες και πλάνα για το τουριστικό προϊόν

Στην ανάγκη για συνεργασίες με στόχο το κοινό όφελος αλλά και τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν για την άρτια εικόνα της πόλης, εν όψει τουριστικής περιόδου, επικεντρώθηκε η εκδήλωση ενημέρωσης από την Ένωση ιδιοκτητών τουριστικών καταλυμάτων Κισάμου.

Με περισσότερα από 50 μέλη να δίνουν το παρόν, την εκδήλωση άνοιξε ο κ. Κώστας Περράκης, Γραμματέας του συλλόγου, με τον κ. Γιάννη Βερναδάκη, Πρόεδρο, όπου μετά τους χαιρετισμούς, αναφέρθηκαν στα μείζονα προβλήματα της Κισάμου, την ηχορύπανση από τα δίκυκλα, την κυκλοφοριακή συμφόρηση επί της οδού Ηρώων Πολυτεχνείου και την καθαριότητα, τονίζοντας πως έχουν πραγματοποιήσει ήδη συναντήσεις με τους υπεύθυνους φορείς, για την επίλυσή τους.

Ο κ. Βερναδάκης, υπογράμμισε πως τα τελευταία χρόνια υπήρξε αισθητή άνοδος στον τουρισμό για την Κίσαμο και πως η πορεία της φετινής σαιζόν θα είναι ελαφρώς καθοδική.

Ο κ. Γιώργος Πατερομιχελάκης, Αντιπρόεδρος του Συλλόγου, τόνισε πως πρέπει να δοθεί έμφαση στην καθαριότητα από τον καθένα μας ξεχωριστά παράλληλα με τις ενέργειες από την υπηρεσία καθαρισμού του Δήμου.

Τον λόγο πήρε ο κ. Μανώλης Δερουκάκης, Αντιδήμαρχος Κισάμου στον τομέα Τουρισμού, που αναφέρθηκε στον ανταγωνισμό που υπάρχει με άλλους προορισμούς, υπογραμμίζοντας τα προβλήματα που υπάρχουν και τις δυσκολίες διαχείρισης του όγκου επισκεψιμότητας, την εκπαίδευση που χρειάζεται να παρέχεται στους ξενοδοχοϋπαλλήλους αλλά και τις μεμονωμένες ενέργειες από την πλευρά των ξενοδόχων, που καλό θα είναι να αλλάξουν ώστε να γίνει συλλογική δουλειά με κοινό στόχο.

Τα λεγόμενα του κ. Δερουκάκη, συμπλήρωσε ο Δήμαρχος Κισάμου, που τόνισε πως σύντομα θα γίνει προβολή τριών βίντεο προβολής της ενδοχώρας της Κισάμου, όπου θα μπορούν να χρησιμοποιούνται από τους ιδιοκτήτες καταλυμάτων με σκοπό την ανάδειξη περισσότερων τοποθεσιών προς επίσκεψη.

Σχετικά με marketing και τις τακτικές που βοηθούν στο να διαχειρίζεται και να λειτουργεί πιο σωστά το κάθε κατάλυμα, μίλησε ο Κ. Μάριος Καραμπούλας, Hospitality Marketing Specialist, τονίζοντας πως τα κλειδιά της επιτυχίας είναι: Να υπάρχει σωστή παρουσία στα κανάλια κρατήσεων, με κείμενο και φωτογραφίες που θα κρατήσουν το ενδιαφέρον του πελάτη και τακτικές που θα οδηγήσουν τους πελάτες να πραγματοποιήσουν απ’ ευθείας κρατήσεις.

Την εκδήλωση έκλεισε ο κ. Θοδωρής Παρασκάκης, δημιουργικός γραφίστας και συνεργάτης του biskotto.gr, που αναφέρθηκε στη σημαντικότητα και τα θετικά αποτελέσματα που επιφέρει το αντιπροσωπευτικό υλικό που χρειάζεται να έχει το κάθε κατάλυμα, όπως κάρτες και φυλλάδια που δίνονται στους πελάτες αλλά και το γενικότερο στήσιμο μιας ιστοσελίδας, που θα αυξήσει τις απ’ ευθείας κρατήσεις.


Μοιραστείτε την είδηση

Χρηστάλλα Κακαβελάκη

biskotto.gr