Τουρισμός | Συνεργασία TikTok και Booking.com για κρατήσεις
Ο ρόλος των social media στην έμπνευση για ταξίδια κατά τη διάρκεια της διαδικασίας κράτησης αυξάνεται συνεχώς.
Έρευνα της Phocuswright διαπιστώνει ότι σχεδόν τα δύο τρίτα των ταξιδιωτών που χρησιμοποίησαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τον προγραμματισμό ταξιδιών έλαβαν μια απόφαση αγοράς ταξιδιού ή επίσκεψης με βάση το περιεχόμενο που είχαν δει.
Τώρα, το TikTok και η Booking.com αξιοποιούν αυτήν την ευκαιρία μετατροπής μέσω μιας νέας συνεργασίας που στοχεύει στην κάλυψη των ταξιδιωτών εκεί που βρίσκονται, επιτρέποντας τις κρατήσεις ξενοδοχείων εντός εφαρμογής.
«Θέλουμε να διευκολύνουμε τους τουρίστες να ανακαλύπτουν, να σχεδιάζουν και να κάνουν κρατήσεις για τα ταξίδια τους, ανεξάρτητα από το από πού προέρχεται η έμπνευση», υπογραμμίζει εκπρόσωπος της Booking.com.
Όταν οι χρήστες βλέπουν ένα βίντεο στο TikTok ή ένα σημείο ενδιαφέροντος, μπορούν στη συνέχεια να βρουν αξιολογήσεις, τιμές, διαθεσιμότητα, κριτικές και να κάνουν κράτηση με την Booking.com μέσω ενός προγράμματος περιήγησης εντός εφαρμογής, χωρίς να εγκαταλείψουν το TikTok.
Μόλις ολοκληρωθεί μια κράτηση, λαμβάνουν επιβεβαίωση στα εισερχόμενα τους στο TikTok. Προς το παρόν, η δοκιμή είναι διαθέσιμη για το 10% των χρηστών του TikTok στις ΗΠΑ και ισχύει για βίντεο που παρουσιάζουν καταλύματα με έδρα τις ΗΠΑ.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας τους, η Booking.com συμμετέχει επίσης στο TikTok Go, ένα πρόγραμμα που επιτρέπει στους δημιουργούς να συνδέονται και να κερδίζουν προμήθεια από δημοσιεύσεις σχετικά με ξενοδοχεία, εμπειρίες και εστιατόρια.
«Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο το TikTok ως μέρος για να αναζητήσουν τον επόμενο ταξιδιωτικό τους προορισμό, δήλωσε ένας εκπρόσωπος του TikTok. «Στόχος μας είναι να διευκολύνουμε την παγκόσμια κοινότητα μας να ανακαλύπτει, να μαθαίνει, να σχεδιάζει και να κάνει κρατήσεις ταξιδιών, όλα μέσω του TikTok».
Η Booking.com και το TikTok δεν είναι οι μόνοι παίκτες που επιδιώκουν να αποκτήσουν πλεονέκτημα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και αυτό ξεπερνά την απλή ανάθεση περιεχομένου.
Τον Μάιο, η Expedia λάνσαρε το Trip Matching. Η λειτουργία επιτρέπει στους χρήστες να στέλνουν Instagram Reels στην Expedia μέσω άμεσου μηνύματος, το οποίο στη συνέχεια δημιουργεί ένα δρομολόγιο με δυνατότητα κράτησης που δημιουργείται από τεχνητή νοημοσύνη (AI) με βάση το περιεχόμενο.
Τον Ιούνιο, η TourRadar έθεσε σε λειτουργία το TourRadar Moments στην εφαρμογή της, ένα εργαλείο κοινωνικού εμπορίου που επιτρέπει στους ταξιδιώτες να κάνουν κρατήσεις ταξιδιών από φωτογραφίες και reels.
Σύμφωνα με τους ειδικούς της φιλοξενίας, οι απευθείας κρατήσεις θα παραμείνουν σχετικές, αλλά είναι πιθανό να γίνουν πιο δύσκολες στην επίτευξή τους.
Προς το παρόν, τα ξενοδοχεία θα πρέπει να πιέσουν περισσότερο για την αφοσίωση, την ενίσχυση του branding και τις προσπάθειες μετά τη διαμονή για να προσελκύσουν πελάτες που θα επιστρέψουν για απευθείας κρατήσεις.
Πηγή: tourismtoday.gr