Στα 900 εκ. ευρώ η νηστεία
Αποτίμηση σχετικά με τη διατροφή και τις καταναλωτικές τάσεις κατά την περίοδο της νηστείας, πραγματοποίησε ο ΙΕΛΚΑ, με το αποτέλεσμα να βρίσκεται στο 5% των συνολικών πωλήσεων του εγχώριου λιανεμπορίου, δηλαδή στα 900 εκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε πέρυσι το Ινστιτούτο, δύο στους τρεις καταναλωτές νηστεύουν τη Μεγάλη Εβδομάδα και ένας στους έξι όλη τη Σαρακοστή.
Το 45% θεωρεί πως η διατροφή του τη περίοδο της νηστείας κοστίζει περισσότερο.
Το 77% των καταναλωτών προτιμά το σούπερ μάρκετ λόγω ποικιλίας νηστίσιμων ειδών ενώ το 67% το προτιμά λόγω εξοικονόμησης χρημάτων.
Ακολουθεί η λαϊκή αγορά με 8% και 16% αντίστοιχα και ο φούρνος-αρτοπωλείο με 4% και 6% αντίστοιχα.
Όσον αφορά το σημείο πώλησης, το οποίο ο καταναλωτής ταυτίζει περισσότερο με τη διατροφή του την περίοδο της νηστείας, το σούπερ μάρκετ επιλέγεται από το 62% του κοινού, η λαϊκή από το 12% και ο φούρνος επίσης από το 12%.