νέαΤουρισμός

Τουρισμός και μέλλον | έκθεση

Η τεχνητή νοημοσύνη, η συνδεσιμότητα, η νανοτεχνολογία, η τεχνητή βιολογία επηρεάζουν τον τρόπο συμπεριφοράς μας. Ο τουρισμός δεν αποτελεί εξαίρεση από αυτό.

Τι όμως επιφυλάσσει το μέλλον για τον τουρισμό. Αυτό προσπαθεί να αναλύσει σε έκθεσή της η εταιρεία We are Marketing.

Ευθύνη και περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση

Ο τουρισμός είναι υπεύθυνος για το 5% των εκπομπών CO2. Επίσης και για την δραματική αύξηση των πλαστικών αποβλήτων στις θάλασσες. Πολλές εταιρείες του κλάδου έχουν δρομολογήσει φιλόδοξα προγράμματα για την εξάλειψη της χρήσης πλαστικών μιας χρήσης. Μάλιστα ο τουριστικός κλάδος στοιχηματίζει σε άλλα ανακυκλώσιμα υλικά, όπως το χαρτόνι.

Όλα αυτά επηρεάζουν επίσης τη λήψη αποφάσεων των ταξιδιωτών κατά την κράτηση των ταξιδιών τους. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της Booking.com, η κοινωνική ευαισθητοποίηση των Ευρωπαίων ταξιδιωτών θα επηρεάσει τις εκδρομές τους το 2019. Οι σημαντικότερες ταξιδιωτικές τάσεις για τα χρόνια αυτά περιλαμβάνουν :

-πολιτιστικές ανταλλαγές,

-οικολογικό ακτιβισμό,

-εικονικούς πράκτορες και

-προσέγγιση «less is more».

CRM, ο μεγαλύτερος σύμμαχος της βιομηχανίας

Το παραδοσιακό CRM δεν είναι πλέον χρήσιμο. Tο 28% των εταιρειών παγκοσμίως έχει ήδη χρησιμοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη ως μέρος της στρατηγικής CRM. Ως εκ τούτου είναι σημαντικό να ανανεωθεί η προσέγγιση CRM για ταξίδια και φιλοξενία ως μέρος των προγραμμάτων αφοσίωσης πελατών.

Δεδομένα, πηγή της τουριστικής επιχείρησης

Η IBM εκτιμά ότι το 90% όλων των δεδομένων έχει δημιουργηθεί τα τελευταία δύο χρόνια.

Στην ταξιδιωτική βιομηχανία η προβλεπτική ανάλυση μπορεί να προβλέψει τις κινήσεις των ταξιδιωτών, ακόμη και πριν το γνωρίζουν οι ίδιοι οι ταξιδιώτες.

Αυτό μπορεί να γίνει με την ανάλυση ενός σύνθετου συνόλου δεδομένων, όπως το ιστορικό ταξιδιών και η δημογραφία. Η τεχνητή νοημοσύνη παρέχει τη δυνατότητα μετατροπής τεράστιων ποσοτήτων δεδομένων που θεωρούνταν άχρηστα σε χρήσιμες πληροφορίες.

Φήμη, ο νέος τρόπος μάρκετινγκ

Η δύναμη της φήμης ενός προϊόντος είναι τεράστια. Συγκεκριμένα :

– βελτιώνει την αντίληψη της μάρκας,

-αυξάνει την πραγματική ζήτηση, καθώς και

-την τιμή που οι πελάτες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για την υπηρεσία.

Όλα αυτά μεταφράζονται σε κέρδη. Η επιθυμητή μάρκα είναι μια πολύτιμη μάρκα και, ως εκ τούτου, θα είναι ισχυρή και ανταγωνιστική στην αγορά.

Το 93% των χρηστών θα διαβάσει 10 ή περισσότερες κριτικές πριν σχηματίσουν γνώμη για την επιχείρηση. Το 90% θα διαβάσει σχόλια από άλλους χρήστες πριν επισκεφτεί μια εταιρεία.

Φέρνοντας το χρήστη στο επίκεντρο

Η έκθεση αναφέρει ότι μία από τις τρέχουσες και μελλοντικές τάσεις βασίζεται στην επεξεργασία στρατηγικών 360 βαθμών. Σε αυτές οι χρήστες βρίσκονται στο επίκεντρο. Εκτός από την εξατομίκευση, είναι σημαντικό η άποψη της εταιρείας να είναι παγκόσμια. Επίσης όλα τα μέρη της επιχείρησης να κινούνται ταυτόχρονα και να έχουν τους ίδιους στόχους.

Η αυθεντικότητα, μια αξιοσημείωτη τάση

Το 69% των millennials βασίζεται στην αυθεντικότητα. Δηλαδή ζωντανές εμπειρίες που τους επιτρέπουν να γνωρίζουν την κουλτούρα του τόπου που επισκέπτονται.

πηγή: tourismtoday.gr

Μοιραστείτε την είδηση

Χρηστάλλα Κακαβελάκη

biskotto.gr