Καρότο | 6 συνταγές με τη θρεπτική ρίζα

Γλυκό και τραγανό, με ξυλώδη υφή και ιδιαίτερα θρεπτικό, το καρότο είναι από τα λαχανικά που αξίζουν καθημερινά θέση στο τραπέζι μας. Συγκεντρώσαμε 10 συνταγές από το τεφτέρι του Olivemagazine.gr για να το απολαύσετε.

Τα καρότα είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης Α, βιταμίνη C, ασβέστιο και σίδηρο. Περιέχουν επίσης βήτα-καροτίνη, που ανήκει στα καροτενοειδή, φυσικές χρωστικές των κίτρινων, κόκκινων και πορτοκαλί φρούτων και λαχανικών. Είναι μια λιποδιαλυτή προβιταμίνη της βιταμίνης Α. Απορροφάται στο έντερο και μετατρέπεται σε βιταμίνη Α κατά την πέψη. Τα καρότα περιέχουν επίσης φυτικές ίνες, βιταμίνη Κ, κάλιο, φυλλικό οξύ, μαγγάνιο, φώσφορο, μαγνήσιο, βιταμίνη Ε και ψευδάργυρο. Θέλετε μληπως και α΄λλου λόγους για να το απολαύσετε ακόμα και σκέτο ως σνακ;

Κριτσίνια με ρετσίνα, καρότο και παραρουνόσπορο

Για σνακ ανάμεσα στα γεύματα ή για να συνοδέψετε το κρασί σας, αυτά τα νόστιμα κριτσίνια θα σάς βγάλουν ασπροπρόσωπους! Δείτε τη συνταγή ΕΔΩ 

Πουρές καρότου

Ένας ξεχωριστός πουρές, με ωραίο χρώμα και φίνα γεύση. Συνοδεύει ιδανικά ψητό κρέας και πουλερικά. Δείτε τη συνταγή ΕΔΩ

Φιλέτο κοτόπουλου με φινόκιο, καρότα και μουστάρδα

Εύκολη και νόστιμη συνταγή, για το καθημερινό τραπέζι, που θα απολαύσει όλη η οικογένεια. Δείτε τη συνταγή ΕΔΩ 

Καροτόσουπα με απάκι Κρήτης

Πεντανόστιμη σούπα που θα φτιάξετε πολύ εύκολα με βασικά υλικά το καρότο και κρητικό απάκι. Θα τη γαρνίρετε με μαϊντανό, λίγο απάκι και δροσερό γιαούρτι. Δείτε τη συνταγή ΕΔΩ 

Κέικ καρότου με μήλο

Το καρότο με παρτενέρ το μήλο δίνουν ρεσιτάλ γεύσης σε ένα πεντανόστιμο κέικ που ιδανικά θα ταιριάξετε με αρωματικό ρόφημα της επιλογής σας. Δοκιμάστε το! Δείτε τη συνταγή ΕΔΩ 

Μους καρότου

Ένα αέρινο πρώτο πιάτο για τα γιορτινά τραπέζια σας, που μπορεί να συνοδέψει και τα ψητά κρέατα στο κυριακάτικο τραπέζι ως πλούσιος πουρές. Δείτε τη συνταγή ΕΔΩ

Μοιραστείτε την είδηση